Bacterii digestive, Gastroenterita și gripa porcină: Simptome și prevenție

bacterii digestive

Vezi infograficul aici. Microorganisme precum bacteriile si virusurile ne pot imbolnavi.

Imbolnavirea acuta a tractului digestiv

Insa putini stiu ca in intestin traiesc de trilioane de microbi care nu prezinta niciun pericol. Dimpotriva, imbunatatesc digestia, ne protejeaza impotriva infectiilor si mentin sanatatea reproductiva.

Cu cat invatam mai multe despre sutele de trilioane de microorganisme care colonizeaza pielea, nasul, vaginul si tubul digestiv, cu atat mai mult realizam ca acestea ar putea fi la fel de importante pentru sanatatea noastra precum celulele umane. Ele se gasesc in mod natural in intestin, in unele alimente si sub forma de suplimente alimentare.

bacterii digestive metale grele mercur

Probioticelor care se gasesc in mod natural in intestin sunt: Saccharomyces Boulardii o drojdie. Sustine sanatatea intestinala, contribuind la bacterii digestive florei bacterii digestive Lactobacillus. Protejeaja organismul impotriva infectiilor si a bolilor.

De exemplu, la nivelul vaginului, se hraneste cu bacterii digestive si produce acid lactic, care descurajeaza dezvoltarea altor bacterii responsabile pentru infectiile bacterii digestive Se gaseste si in iaurt, chefir, lapte de capra, branza gouda.

In alimente gasim doua tipuri de lactobacillus: bulgaricus si acidophilus; Bifidobacterium.

Fa cunostinta cu bacteriile bune din intestin!

Stimuleaza sistemul imunitar. Se gaseste si in iaurt, lapte si branzeturi sub mai multe forme: bifidobacteriul bifidum, bifidobacterium animalis si bifidobacterium lactis.

preparate pentru helminti hpv utero contagio

Alimente care contin probiotice: iaurt, sucuri si bauturi din soia, lapte fermentat si nefermentat, lapte batut, miso un preparat din soiabranzeturi usoare, tempeh aliment fermentat pe baza de soiachefir, varza acra, muraturi, kimchi varza fermentata coreeana si ciocolata neagra.

Prebioticele Prebioticele sunt carbohidrati pe care organismul nu-i poate bacterii digestive si care actioneaza ca hrana pentru probiotice. Cand bacterii digestive se combina cu probioticele formeaza un simbiotic.

bacterii digestive

De exemplu, produsele lactate fermentate, cum ar fi iaurtul si chefirul, sunt considerate simbiotice deoarece contin bacterii vii, cat si fibre care hranesc flora intestinala.

Alimente care contin prebiotice: cereale integrale, ovaz, banane, ceapa, usturoi, sparanghel, miere si anghinare.

Organismul nu are neaparat bacterii bacterii digestive de alimente si suplimente care contin probiotice pentru a fi sanatos. Este posibil ca in primele zile de la inceperea curei cu probiotice sa apara urmatoarele reactii alergice: diaree, bacterii digestive sau gaze intestinale. Inainte de a lua suplimente cu probiotice, este de preferat sa discuti cu medicul tau pentru a te asigura ca acestea sunt potrivite pentru tine.

bacterii digestive

Asevedeași